Digital Marketing Strategie

Er zijn in 2021 niet veel bedrijven die er bewust voor kiezen om NIET digitaal Vindbaar te zijn. Het aanal mensen dat namelijk hun zoekocht naar een product of dienst online start is enorm groot. Al die bedrijven willen deze mensen niet missen. Al deze bedrijven hebben gekozen voor een digital marketing strategie. Een manier hoe ze me hun klanten en potentiele klanten willen communiceren. Maar dat hebben ze vaak niet zomaar even geregeld. Nee, daar is tijd en energie in gestoken om zover te komen. Welke Digital Marketing Strategie heb jij? Heb je gekeken naar bedrijven als Uber en Airbnb en welke baanbrekende strategien zij hanteren? Welke keuzes maak je in jouw voordeel. Het is van groot belang dat er een plan en online strategie wordt vastgelegd. Daar zijn we in deze sessie opuit. 

Digital Marketing Strategie Training

Om te beginnen kijken we naar de markt. Welke bedrijven zijn succesvol geweest met hun digital marketing strategie? Hoe zijn ze erin geslaagd om een succesvolle online onderneming op te bouwen? Wat waren hun succesfactoren? Was een groot budget een noodzakelijke randvoorwaarde. Of waren socail media als facebook en linkedin een belangrijk onderdeel van hun strategie? Veel bedrijven met een succesvolle digital strategie hebben geen eigen huizen, auto´s of grote voorraden. Ze zijn vaak een platform voor andere bedrijven om elkaar te ontmoeten. Concluderend kan je zeggen dat deze bedrijven goed gebruik maken van platform economie.

Doelgroep

Startende bedrijven die een eigen digital marketing strategie willen opzetten. Groeiende bedrijven die een nieuwe digital marketing strategie willen opzetten behoren tot de doelgroep. Alle bedrijven of organisaties zonder winstoogmerk kunnen veel out of pocket kosten besparen door beter te weten wat de (on) mogelijkheden zijn van online marketing. Bedrijven die kosten willen besparen met het slimmer inzetten van een online marketing strategie.

Resultaat na de training

Na afloop van deze training weet je welke online mogelijkheden jouw bedrijf heeft. Je maakt doordachte keuzes. Er is een duidelijke online marketing strategie geformuleerd. Je legt hier de basis voor een concreet (nieuw) online marketingplan. Wil je liever nog even verder kijken?

Trainingslocaties

Den Haag, Deventer, Eindhoven en Groningen.